.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : با وجود اعلام آمارهای مثبت از صادرات کشور طی سال‌های اخیر، وعده های پارساله برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری در مازندران باز هم محقق نشد و البته به نظر می رسد مهمترین دلیل آن موانع لجستیکی است. عدم تحقق وعده مسوولان مازندران برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری !
شمال نیوز : با وجود اعلام آمارهای مثبت از صادرات کشور طی سال‌های اخیر، وعده های پارساله برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری در مازندران باز هم محقق نشد و البته به نظر می رسد مهمترین دلیل آن موانع لجستیکی است.(ادامه)
شمال نیوز : تجربه سال‌ های گذشته در تابستان و زمستان و قطع و افت فشار گاز نشان می دهند که تعیین سوخت جایگزین برای صنایع استان خصوصا صنایع پرمصرفی چون سیمان نکا از ضروریات می باشد .... گازی ها هشدار دادند / ضرورت تامین سوخت جایگزین در «سیمان نکا» + نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز : تجربه سال‌ های گذشته در تابستان و زمستان و قطع و افت فشار گاز نشان می دهند که تعیین سوخت جایگزین برای صنایع استان خصوصا صنایع پرمصرفی چون سیمان نکا از ضروریات می باشد ....(ادامه)
شمال نیوز: مشکلات همیشگی زیرساختی در استان مازندران سبب شده تا بسیاری از کالاها و محصولات استان از دیگر مناطق صادر شود و به نام دیگر استان ها سند خورد. حلقه های مفقوده صادراتی / به کام همه جز مازندران !
شمال نیوز: مشکلات همیشگی زیرساختی در استان مازندران سبب شده تا بسیاری از کالاها و محصولات استان از دیگر مناطق صادر شود و به نام دیگر استان ها سند خورد.(ادامه)
ساخت زائر سرای اربعین مازندران در مرز مهران آغاز شده است و با اعتبارات استانی به اتمام خواهد رسید. آغاز ساخت زائرسرای اربعین مازندران در مرز مهران
ساخت زائر سرای اربعین مازندران در مرز مهران آغاز شده است و با اعتبارات استانی به اتمام خواهد رسید.(ادامه)
شمال نیوز :  دست اندرکاران شرکت صنایع پتروشیمی مازندران روز سه شنبه با برنامه ریزی از سه نقطه ساری، نکا و بهشهر بیش از 80  خبرنگار از رسانه های مختلف گروهی را به محل اجرای این صنعت مادر دعوت کرده و به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند.


خبرنگاران استانی و کشوری قانع شدند / نماینده سهامداران : اینجا میانکاله نیست ، « حسین آباد » است ؛ 5 کیلومتر هوایی و 15 کیلومتر زمینی با میانکاله فاصله دارد/ تبعیت از قانون در اجرای طرح پتروشیمی+ تصاویر
شمال نیوز : دست اندرکاران شرکت صنایع پتروشیمی مازندران روز سه شنبه با برنامه ریزی از سه نقطه ساری، نکا و بهشهر بیش از 80 خبرنگار از رسانه های مختلف گروهی را به محل اجرای این صنعت مادر دعوت کرده و به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند. (ادامه)
 با استیضاح سید رضا فاطمی امین از وزارت صمت از سوی مجلس شورای اسلامی، گمانه زنی های مختلفی پیرامون گزینه های احتمالی برای تصدی این وزارتخانه مطرح شده است. ۶ گزینه احتمالی وزارت صمت؛ چه کسی جایگزین فاطمی امین می شود؟
با استیضاح سید رضا فاطمی امین از وزارت صمت از سوی مجلس شورای اسلامی، گمانه زنی های مختلفی پیرامون گزینه های احتمالی برای تصدی این وزارتخانه مطرح شده است. (ادامه)
شمال نیوز:  برنامه صادرات چند میلیارد دلاری از مازندران در حالی تدوین شد که با گذشت چند سال از برنامه نه تنها این هدف بزرگ برآورده نشد بلکه هر سال پسرفت داشته است. صادرات مازندران پس رفت !
شمال نیوز: برنامه صادرات چند میلیارد دلاری از مازندران در حالی تدوین شد که با گذشت چند سال از برنامه نه تنها این هدف بزرگ برآورده نشد بلکه هر سال پسرفت داشته است.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر موسوی گفت : علیرغم مشکلاتی که ناشی از تحریم ها در کشور وجود دارد، اجرای پروژه‌ها آغاز شده اند و کمبودهای تحریمی خللی در اجرای پروژه‌ها خللی به وجود نخواهند آورد .... احداث نیروگاه های تولید آب گرم و سیستم گرمایش محلی تنها راه کاهش آلودگی و کاهش مصرف گاز خانگی به میزان 50 درصداست
شمال نیوز : دکتر موسوی گفت : علیرغم مشکلاتی که ناشی از تحریم ها در کشور وجود دارد، اجرای پروژه‌ها آغاز شده اند و کمبودهای تحریمی خللی در اجرای پروژه‌ها خللی به وجود نخواهند آورد ....(ادامه)
مدیر عامل شرکت گاز مازندران از قطع گاز ۱۸۰ واحد صنعتی استان خبر داد. قطع گاز ۱۸۰ واحد صنعتی مازندران
مدیر عامل شرکت گاز مازندران از قطع گاز ۱۸۰ واحد صنعتی استان خبر داد.(ادامه)
مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران از محکومیت ۷۰۰ میلیون ریالی یک مصالح فروش به اتهام عرضه خارج از شبکه سیمان خبر داد. محكوميت سنگین يك فروشنده سيمان در مازندران
مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران از محکومیت ۷۰۰ میلیون ریالی یک مصالح فروش به اتهام عرضه خارج از شبکه سیمان خبر داد.(ادامه)
جابجایی بیش از ۱۱ میلیون تن کالا از مازندران به سراسر کشور
بیش از ۱۱ میلیون و ۲۷۳ هزار تن کالا از مازندران به سراسر کشور در ۸ ماه سال جاری جابجا شده است(ادامه)
آمارها نشان می‌دهد در فصل مهاجرت، حدود ۷۰۰ هزار تا یک و نیم میلیون بال پرنده در تالاب‌های فریدونکنار و میانکاله کشته می‌شود. سازمان حفاظت محیط‌زیست برای کنترل اوضاع، برنامه‌ای برای صدور مجوز شکار ندارد اما مساله این است که این حجم کشتار کاملا به روش‌های غیرقانونی صورت می‌گیرد. آمار دقیقی از شکار پرندگان در این منطقه وجود ندارد اما با روش‌های مختلفی شکار می‌شوند که در این روند حرام گوشت و حلال گوشت هیچ فرقی نمی‌کند و در نهایت سر از رستوران‌ها و سفره‌های مردم درمی‌آورند. کشتار ۱.۵ میلیون پرنده در فریدونکنار
آمارها نشان می‌دهد در فصل مهاجرت، حدود ۷۰۰ هزار تا یک و نیم میلیون بال پرنده در تالاب‌های فریدونکنار و میانکاله کشته می‌شود. سازمان حفاظت محیط‌زیست برای کنترل اوضاع، برنامه‌ای برای صدور مجوز شکار ندارد اما مساله این است که این حجم کشتار کاملا به روش‌های غیرقانونی صورت می‌گیرد. آمار دقیقی از شکار پرندگان در این منطقه وجود ندارد اما با روش‌های مختلفی شکار می‌شوند که در این روند حرام گوشت و حلال گوشت هیچ فرقی نمی‌کند و در نهایت سر از رستوران‌ها و سفره‌های مردم درمی‌آورند.(ادامه)
شمال نیوز : نماد برنج در بازار بورس برای دومین سال روشن شد اما همچنان چراغ برنج در شالیکوبی ها و بازار قرمز و خاموش است. برنج بورس نشین شد و شالیکار خانه نشین/ شالی‌ها روی دست ماند
شمال نیوز : نماد برنج در بازار بورس برای دومین سال روشن شد اما همچنان چراغ برنج در شالیکوبی ها و بازار قرمز و خاموش است.(ادامه)
۷۶ درصد صادرات مازندران مختص ۵ قلم کالا است
(ادامه)
شمال نیوز : مازندران با شناسنامه دارکردن باغات برای صادرات یک میلیون تن مرکبات به بازار چین خیز برداشته تا کام چشم بادامی ها را از نوبرانه باغات استان شیرین کند. خیز مازندران برای صادرات/ چینی ها پرتقال های رنگ شده نمی خرند
شمال نیوز : مازندران با شناسنامه دارکردن باغات برای صادرات یک میلیون تن مرکبات به بازار چین خیز برداشته تا کام چشم بادامی ها را از نوبرانه باغات استان شیرین کند.(ادامه)
افتتاح 33 پروژه جدید در نکا
فرماندار نکا گفت: ۳۳ پروژه با اعتبار ۱۳۱ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که با افتتاح این‌پروژه‌ها شاهد توسعه مناسبی در بخش‌های مختلف خواهیم بود. (ادامه)
واردات بیش از ۶۰۹ هزار تن کالا از بنادر مازندران
۶۰۹ هزار و ۵۶۶ تن کالا از بنادر مازندران وارد کشور شد.(ادامه)
۳۸۸ هزار تن کالا از مازندران صادر شد
ناظر گمرکات مازندران با اشاره به رشد ۳۴ درصدی صادرات از گمرکات استان در سال جاری گفت: ۳۸۸ هزار تن کالا به مقصدهای مختلف صادر شده است.(ادامه)
جابجایی بیش از ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تن کالا از مازندران
رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از جابجایی بیش از ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تن کالا از استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : این باستان شاس مدعی شد : کتیبه ای که این روزها شاهد آن هستیم، اواسط دهه 90 نوشته شده و از آن بدتر فونت کتیبه عوض شده است. همچنین رسم الخطی که کتیبه کوفی اصل داشت اصلا آن چیزی نیست که الان وجود دارد . کتیبه هزار ساله برج لاجیم را از جا در آوردند و اثر جدیدی خلق کردند ! / برای آیندگان چه بر جای گذاشته ایم؟
شمال نیوز : این باستان شاس مدعی شد : کتیبه ای که این روزها شاهد آن هستیم، اواسط دهه 90 نوشته شده و از آن بدتر فونت کتیبه عوض شده است. همچنین رسم الخطی که کتیبه کوفی اصل داشت اصلا آن چیزی نیست که الان وجود دارد .(ادامه)
واردات بیش از ۴۵۵ هزار تن کالا به کشور
رئیس اداره ترانزیت و حمل و نقل بین المللی اداره کل مازندران از واردات بیش از ۴۵۵ هزار تن کالا از بنادر استان به کشور خبر داد.(ادامه)
جابجایی بیش از ۳ میلیون تن کالا از مازندران
رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری مازندران از جابجایی بیش از ۳ میلیون تن کالا از استان خبر داد.(ادامه)
افزایش ۳۹ درصدی صادرات از مازندران
سرپرست اداره کل صمت مازندران از افزایش ۳۹ درصدی صادرات از استان خبر داد.(ادامه)
افزایش ۳۰۰ درصدی اجاره تلویزیون‌های شهری در ساری
رئیس شورای اسلامی شهر ساری، منفعت شهر را در درآمد پایدار شهرداری دانست و گفت: جایگاه سی.ان.جی، دکه‌ها و تلویزیون شهری مواردی هستند که باید با مصوبه شورای شهر به مزایده گذاشته شود تا سود بیش‌تری برای شهرداری داشته باشد.(ادامه)
صادرات ۲۹۸ هزار تن کالا از مازندران به ۳۸ کشور جهان
ناظر گمرکات مازندران گفت: طی سه ماه سال جاری ۲۹۶ هزار تن کالا از کمرگات استان به ۳۸ کشور جهان صادر شده است.(ادامه)
واردات بیش از ۲۲۰ هزار تن کالا به کشور
رئیس اداره ترانزیت و حمل و نقل بین المللی اداره کل راهداری مازندران از واردات بیش از ۲۲۰ هزار تن کالا از بنادر استان خبر داد.(ادامه)
۱۸ درصد برق مازندران در حوزه صنعت مصرف می شود
رئیس سازمان صمت مازندران میزان برق مصرفی در حوزه صنعت را ۱۸ درصد ذکر کرد و گفت: برای پیشگیری از خاموشی برق در حوزه صنعت برنامه ریزی صورت گرفته است.(ادامه)
صادرات غیرنفتی مازندران ۳۸ درصد رشد یافت
سرپرست سازمان صمت مازندران از رشد ۳۸ درصدی صادرات غیرنفتی استان طی دو ماه گذشته خبر داد.(ادامه)
افزایش ۳۸ درصدی صادرات کالا از گمرکات مازندران
سرپرست اداره کل صمت مازندران از افزایش ۳۸ درصدی صادرات کالا از گمرکات استان خبر داد.(ادامه)
۱۷۲ هزار تن کالا از مازندران صادر شد/ ترانزیت آهن قراضه
ناظر گمرکات مازندران حجم صادرات کالا طی دو ماه امسال از گمرکات استان به مقصد کشورهای مختلف را ۱۷۲ هزار تن ذکر کرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 12 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.